Edzés á la Football Arena

  • Arena
  • 2008-09-25 12:00:00
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Hogy tudod játékosaidat egyre magasabb szintre emelni? Miben rejlik a jó edzés titka? Minden játékosom edződik? Ezekre és még sok más kérdésre kaphatsz választ, ha tovább olvasol...

Az edzés az egyik legfontosabb dolog a játékban. Mindig éjjel, csütörtökről péntekre bonyolódik le. Az edzésnek köszönhetően a játékosok fejlődhetnek, aztán a csapat profitálhat az eladásukból. Fontos a fiatal játékosok nevelése, amelyeket néhány szezonnyi edzés után eladhatsz, így pénzt teremthetsz a csapatnak, amely egy részét felhasználhatsz a létesítmények fejlesztésére, a másik részét pedig új, tehetséges fiatal játékosok vásárlására.

Mit kell tudni az edzésről

Edzés nélkül nem lehetsz sikeres a játékban.
Azok a játékosok edzenek, akik a héten legalább egy meccset játszottak.
Az edzés számára mindig az utolsó meccs a fontos, amelyet a játékos az edzés előtt játszott. Tehát, ha védőt edzel, vasárnap a ligában védőként játszik és csütörtökön a kupában az edzés előtt támadóként, akkor nem fog intenzíven edzeni. Ha fordítva csinálod, vagy csak a ligában vagy csak barátságos/kupa meccsen játszik, mint védő, akkor normálisan fog edzeni.
Arra, hogy maximálisan kihasználjuk a csapatedzést, hetente 2 meccset kell játszani (liga + kupa/barátságos). Tehát edzeni fognak a ligában játszók és plusz a többiek (pl. a B csapat) a kupa/barátságos meccsnek köszönhetően. Tehát jó, hogyha minél több játékost vonunk be az edzésbe, mert minden játékosnak elég 1 meccs a héten a maximális edzés kihasználásához.
Mit és melyik játékosok fognak edzeni azt az Edzés szekcióban az edzésbeállítások befolyásolják. Az edzés mindig pénteken korán reggel történik, tehát a játékosok tulajdonságai csak hetente 1x változnak az akkori edzésbeállítások szerint.
Az edzés minőségét (mennyit edz a játékos) a játékos potenciálja befolyásolja. Az állóképesség edzést a potenciál nem befolyásolja.
Ha a játékos más poszton lép pályára, mint ami neki a legjobb, akkor majdnem az egész edzése kárba megy. Itt a kapust, védőt stb. értjük.
Ha a meccsen egy off játékos egy def helyére lép, akkor 50%-al csökken a szerelés. Ha egy def játékos egy off helyére lép, akkor 50%-al csökken a passzolás. Ha az off játékos bárhol máshol lép pályára az off pozíciót kivéve, ugyanígy a normál és def játékosok, akkor 5%-al csökken a teljes teljesítményük.
Ha a csapatnak a meccs elején kevesebb, mint 11 játékosa van (a meccsre beállítva), akkor nagyon lazán fognak a többiek edzeni.
Nemzetközi meccsek nem befolyásolják az edzést.
Kb. 30 éves korukban a játékosoknak a tulajdonságai elkezdenek csökkenni. Kapusoknak, védőknek és def szélsőknek később, a többieknek előbb. Az edzésnek hatása csak 29 éves korig van (a 29 beletartozik), tehát ebben az évben is még lehet valamit edzeni. Az állóképesség mindig edzhető.

 

  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!